გაკვეთილის თემა
|
რა ხდება ელექტროლიტის წყალში გახსნისას
|
კლასი
|
X კლასი
|
გაკვეთილის აქტუალობა
|
ელქტროლიტური დისოციაცის არსის გაგება.ხსნარის თვისებების ახსნა მის
შუქზე.
|
გაკვეთილის მიზანი
|
მოსწავლეებმა შესძლონ ხსნარის თვისებების ახსნა ელექტროლიტური დისოციაციის
შუქზე. შესძლონ ექსპერიმენტის ჩატარება მონაცემების აღრიცხვა, ანალიზი
|
თანმიმდევრობა
|
საორგანიზაციო საკითხები 3წთ.
გონებრივი იერიში.რომელი მარილების ხსნარები ატარებენ ელექტრულ დენს?
ატარებს თუ არა დენს მშრალი მარილი? შაქარი?
სპირტი?5-6წთ
სტრატეგია ,, ვიცი, მინდა გავიგო“ –(ვიცის გრაფაში როგორი ბმის მქონე ნაერთები ატარებენ დენს და
როგორი არა . მინდაგავიგო გრაფაში -რაც აინტერესებთ.)3წთ.
ფაზა B :
დისკუსია: შეიძლება თუ არავივარაუდოთ რომ
ხსნარში დენის გავლა მეტალებში დენის გავლის
მსგავსია? 6-7წთ.
ექსპერიმენტი ჯგუფებში ელექტრული დენის გავლა:1) სუფრის მარილის 2)შაბიამნის
3)გამოხდილ წყალში 5წთ.
პროექტორით ვაჩვენებთ სლაიდებს
ნატრიუმის ქლორიდის იონებად დაშლის სქემა. წყლის მოლეკულის სქემა.
მინი ლექცია:კრისტალური მესრის რღვევა წყლის მოლეკულის გავლენით 10წთ.
საშინაო დავალება 5წთ
|
რესურსები
|
პროექტორი, ელექტრო გამტარობის გამოსაკვლევი მოწყობილობა, რეაქტივები სახემძღვანელო,
|
შეფასება
|
მოხდება რუბრიკით5წთ.
|
კრიტერიუმი
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ხსნის ხსნარის თვისებებს ელ. დისოციაციის შუქზე
|
ვერ ხსნისხსნარის თვისებებს
|
ნაწილობრივ ხსნის ხსნარის თვისებებს
|
თითქმის კარგად ხსნის ხსნარის თვისებებს
|
სრულყოფილად ხსნის ხსნარის თვისებებს
|
ატარებს ექსპერიმენტს
|
ვერ ატარებს ექსპერიმენტს
|
არა სრულყოფილად ატარებს ექსპერიმენტს
|
უმნიშვნელო ხარვეზებით ატარებს
|
კარგად ატარებს ექსპერიმენტს
|
აღრიცხავს მონაცემებს
|
ვერ აღრიცხავს მონაცემებს
|
ნაწილობრივ აღრიცხავს
|
თითქმის კარგად აღრიცხავს
|
ძალიან კარგად აღრიცხავს მონაცემებს
|
ახდენს ანალიზს
|
ვერ ახდენს ანალიზს
|
ნაწილობრივ ახდენს ანალიზს
|
უმნიშვნელო ხარვეზებით ახდენს ანალიზს
|
სრულყოფილად ახდენს ანალიზს
|
No comments:
Post a Comment